piątek, 11 lipca 2014

Dziękuję wszystkim fit blogerkom! Dlaczego? Odpowiedź w poście.

Z rana po pożywnym śniadanku poćwiczyłam. Łącznie z rozciąganiem zajęło mi to godzinę. Dodałam dziś parę dodatkowych ćwiczeń (miałam powera, bo w końcu się wyspałam) i jednym z ćwiczeń, które dodałam były 4 serie planków. I jak zawsze bolał mnie później odcinek krzyżowy w kręgosłupie. Nie wiem, o co chodzi. Może coś źle robię? Chociaż napinam, co trzeba :) Ale załączę zdjęcie, może wy znajdziecie problem.



Ćwicząc dzisiaj z rana pomyślałam sobie, że założenie tego bloga i strony na fb to był jeden z lepszych moich decyzji w ostatnim czasie. Tak bardzo się cieszę, że mogę tu pisać, dzielić się z innymi swoim doświadczeniem, swoim życiem. Wszystkie fit blogi i funpage bardzo mnie od długiego czasu motywowały i w końcu sama mogę robić to samo. Jeszcze się w to wszystko wdrażam, mój blog nie wygląda tak, jak bym chciała ale spokojnie, powoli, małymi kroczkami dam radę. Ale jestem PRZESZCZĘŚLIWA z powodu mojej decyzji :)

Pozdrawiam i ściskam wszystkie fit blogerki, ponieważ były i są nadal moją ogromną motywacją!

2 komentarze: